13.11.2011 г.

Личен пример...

Алиса е любопитна. Ако не беше, нямаше да хукне след Белия Заек. И нямаше да се озове в дупката. Но стореното - сторено. Лошото е, че любопитството и я отвежда из разни други дупки, не толкова заешки, но за това пък доста по-грозни. Грозните дупки крият грозни тайни, се оказва. Алиса се чуди кое е по-добре - измамно щастие в блажено неведение или голата (при това лишена от всякаква естетика) истина и болката от нея. Знае, че най-добрият вариант е истинно щастие, ама де таквоз из Света на Кривите Огледала. За това избира истината. И приемайки я, освен че получава силни стомашни спазми, тя усеща как в нея се вселява един крайно жизнерадостен сарказъм. В което няма лошо, понеже понякога е страшно нужен за оцеляването на разни наивни и любопитни момичета в свят, пълен с Луди Шапкари, предлагащи измамни приятелства, Чеширски котки, които се усмихват подло и последна изчезва ... опашката им, която са ти подложили, за да се спънеш, Червени Кралици, толкова нарцистични, че ти иде сам да си свалиш главата, при това с бодра команда "Off with my heeeeeeeeead!", единствено за да не гледаш случващото се в кичозната им градина. Някои хора, мисли си Алиса, приличат на шоколадови яйца. Отвън - тъничка шоколадова черупка. Отвътре - тъпа китайска играчка от токсична пластмаса. Страната на чудесата ли? - мисли си Алиса - тази Страна на Чудесата, в която ме доведе този заек, прилича на Авгиевите обори. Само че аз не съм Херкулес. Аз съм просто едно момиче. И ще си тръгна оттук. Наистина.
Алиса не знае дали някой тук е забелязвал някога, че момичетата, които търпят най-дълго и прощават най-много си тръгват най-неочаквано, внезапно...и съвсем завинаги. За това ще покаже.
Vorfas!   

Среден пръст - сто и петдесет години
номер едно на пазара на кратките съобщения!

Алиса спира да бъде луискаролова и диснева. Остава само Американ Макгий Алиса.
And the madness returns...

alice

15 коментара:

  1. :)
    ...и пожелание, да не се разколебая. От това имам нужда. Най-вече.

    ОтговорИзтриване
  2. Да! А нарушената забрана ще бъде наказана!
    В смисъл, само по себе си нарушаването и си е наказание... Колко хубаво, че го знам. На теория съм много добра.
    Да видим как ще се справя с практиката...

    ОтговорИзтриване
  3. Нека силата бъде с теб! Ние сме (знаеш)!

    ОтговорИзтриване
  4. "L'ho provato sulla mia pelle" или италианския вариант на "Минал съм през това"... Бъди силна!

    ОтговорИзтриване
  5. Мерси, Светла :)
    Силна ще съм, какво друго ми остава. Пращам всички по дяволите и тва е. На мен никога не са ми били нужни много хора.
    Само един. И той стига :)

    ОтговорИзтриване
  6. И аз така ;) (че и по същото време)

    ОтговорИзтриване
  7. Ти и ти беше овне, доколкото помня :)
    Звездите са виновни, явно. Ама ние с едни звезди ли не можем да се преборим :D

    ОтговорИзтриване
  8. Момичета, не са звездите... Ние сме си виновни! Само ние! Не можем да очакваме (още по-малко да изискваме)хората, които обичаме да се държат "адекватно" на нашите очаквания... Това не е ИСТИНСКО! Колкото и да "ревем", че нямаме нужда от това, за което ревем... Не е така - ИМАМЕ. И го нямаме - затова ревем! Боли! И мен ме боли! Не можеш да обвиниш някого, че си му дал сърцето си, като той (очевадно) не го иска. Да, ти си без сърце...или по-скоро с захвърлено такова :(. Боли много! Ама "виновният" си ти! Зная, че не е честно... Но по това, какво правят хората със сърцето ти, разбираш КОИ ще останат до теб. Кои ги е грижа (за него - сърцето ти). И мен ме влудява този факт...
    Не може да кажеш на някого, че ще бъдеш до него ВИНАГИ и ще го ОБИЧАШ, а той да те подминава и дори да не те поздравява.
    Ама ... МОЖЕ! Той ПРОСТО няма нужда от теб!
    И ако наистина го ОБИЧАШ... ще го разбереш ;)...
    И няма да спреш (да го обичаш).
    И няма да (го)спреш ( хората си тръгват - някои могат)...Приятелства се развалят, бракове се разпадат... Боли! МНОГО! Зная! Аз имам дупка в гърдите! Но сама си я направих.
    Просто погледнете в поглед (или посока),където има нещо за гледане.
    Стискайте ми палци и аз да успея :)!

    ОтговорИзтриване
  9. П.П. А... и средните пръсти не помагат. Ако щеш и циганско колело да направиш - все тая... Като не те виждат - не те виждат. Какво остава за пръстите ти ;)...Аз наскоро се чувствах точно така... заплашваш (наум) някого, когото ГРАМ не го е страх от теб...
    Целувам!

    ОтговорИзтриване
  10. Ани, стискаме! И много те прегръщам...
    На мен все повече започва да ми се струва, че понякога няма никакво значение ние какво искаме, нито какво правим. Нещата просто се случват. И да се борим, и да не се... сякаш всичко следва някакъв странен, омагьосан ход, който нито мога да проумея, нито нищо... И си мисля, колко прави са били хората, като са казали, че насила можеш да вземеш, но не и да дадеш.

    ОтговорИзтриване
  11. На мен започва да ми се струва, че нищо няма смисъл... а преди това ми се струваше, че всичко има... Ха-ха... Да кажа, че нищо не зависи от мен, (за мен) означава да не поема вина... Но каквото и да поемам, всичко е такова, каквото е (първо правило). Боли, не боли - все тая...
    "Искам... искам...искам...искам ... и все така заспивам".
    П.П. Искам и рокля с перка :)

    ОтговорИзтриване
  12. Рокля с перка звучи напълно възможно :)
    Смисъла не го мисли... има, няма, все тая... В роклите с перка е истината! :D

    ОтговорИзтриване