24.04.2014 г.

Накратко за задниците и космоса

Когато си задник, си задник.
Може да се опитваш да се оправдаеш пред себе си с какво ли не... но...
Хората сме странни и глупави същества. Докарали сме я до там, че да оправдаваме себе си дори и с планетите... Ретроградни били, не знам какво били... Е - дето се казва, на кривата ракета космосът и е крив. Та... исках да кажа, че когато си задник и единственото, което умееш до съвършенство е да осираш пейзажа (ще ме прощавате, уважаеми три читатели и половина, за френския), едва ли Марс, Уран и Плутон имат пръст в тая работа.

10 коментара:

  1. По случайност, тази сутрин чета цитати в goodreads за assholes, може да ги провериш, ако не друго, вярвам, че може да те разсмеят :)

    ОтговорИзтриване
  2. Всеки може да опикае пода. Бъди мъж и осери тавана!

    ОтговорИзтриване
  3. ахаааа, значи за тва била цялата работа - доказване на мъжественост :D
    Ще го имам предвид занапред.

    ОтговорИзтриване
  4. кай ся, кой са избърса с тебе или това е текст, зароден в първо лице, ама минал в трето, че да не накърняваш височайсшата си персона... верен път към шизофрения от една страна, ама от друга, личен опит, ти пречи да си ги теглиш дебелите отляво и дясно, което е яко... отдека и да го погледнеш

    - язе съм

    ОтговорИзтриване
  5. още по-великолепно е - първоначално изглежда така, сякаш с мен се избърса, ама в последствие се оказа, че аз съм тая, на която не и трябват ретроградни планети. Ас южуъл.
    Природен талант.
    Тизе още ли си по полярния кръг?

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. то и ся на полярния кръг не е много полярно, в сми, само минус 200 е, та сме само по потник и терлици, тъй че нема оплаквания

      Изтриване
    2. м, пък ся при мене, у Мексикото налази някъв студ, пингвини, бели мечки, шушони, ушанки... знаеш как е.

      Изтриване
    3. ни го знам, отде я идем, животните носят хората като дрехи, не обратното, демек е много депресиращо, много насилствено и много голо... знаеш как е

      -същио

      Изтриване
  6. остъй, неска съм болна и съм си включила печката в къщи. Ко стана с туй Мексико не знам. Иде ледников период. Така казаха в един нАучно-популярен филм.

    ОтговорИзтриване