12.04.2020 г.

Светът на Леймърикс. 1.

         Оставаше само още един изпит и ако резултатът беше удовлетворителен, Леймърикс най-после щеше да се отърве от контуриращата го материя и да се превърне в Създател. Не че много го влечеше, но да си го кажем честно - материята в повечето случаи само пречеше. Въпросът беше как ще успее сам да се справи с изпита. Досега с тестовете му се получаваха нещата, най-вече защото съседът му по Q&A писта беше гений и успяваше да дублира мозъчните си вълни, което заблуждаваше изпитващия интелект, че получава отговори от него, и от Леймърикс.  Обаче този изпит беше практически. И Леймърикс беше сам срещу Снопът от Създатели. Светът на Леймърикс още не съществуваше, за това и той не беше наясно с релаксиращата и всичкооправяща сила на псувнята, поради което под генератора на микроимпулси в центъра на материята му се настани една необяснима тежест, която по-късно един конкретен вид щеше да нарече тревога. 
         Един от Създателите посочи на Леймърикс от къде да си вземе пакетчето с елементарни частици, помоли го да избере и подходящ реактив (първа стъпка от практическия изпит), което вече обърка нашият герой и след кратък размисъл той избра единствения съд, който не проблясваше истерично във всякакви цветове, а беше безкрайно и лепкаво черен. Така му се стори най-удачно. Създателят отведе Леймърикс до отреденото му за изпита пространство и цялото същество на младежа беше прободено от острата мисъл на изпитващия: " Животът, който трябва да създадеш, трябва да бъде устойчив, интелигентен, лесно репродуциращ се и не забравяй - покорен. Имаш налични всички суровини за биоформата, софтуерът трябва да създадеш сам." 
          Околните пространства избледняха почти до невидимост и Леймърикс се почувства ужасно сам. И гладен. Измисли си любимия обяд и не след дълго един психодрон се материализира пред него с няколко големи кутии. 
           "Даааааааа, ето ме и мен, създаващ Живот" - си помисли Леймърикс малко по-късно. После си помисли, че е по-добре първо да поспи, а после да създава, понеже почивката ражда шампиона. Което звучеше направо достоверно. Леймърикс превключи съзнанието си на режим покой и потъна в дълбок сън.

27 коментара:

  1. просто се наслаждавам на света чрез сърцето и умът ти. светиш ярко

    ОтговорИзтриване
  2. странно е да го видя написано

    ОтговорИзтриване
  3. прилича ми на светотатство.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Хаха, ми то дето светене, там и светотатство. А разказът пък - светотатство по дефиниция, ама нямам време да го доразкажа.

      Изтриване
  4. и написах на Вселената само-Липсваш ми

    ОтговорИзтриване
  5. а палачинките и умът ме разсмяха от сърце

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. а аз бях напълно сериозна :/ даже съм склонна да приема само ум.

      Изтриване
  6. Пиша от телефон но не съм сигурен кой пише - аз или той

    ОтговорИзтриване
  7. Радвам се че те срещнах. Лека нощ

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Добро утро, вече съм от хората, дето заспиват в движение :)

      Изтриване
  8. Едно бързо Добро Утро. Защо? В движение?

    ОтговорИзтриване
  9. Целувка? Кафе? Правене на трескава любов.. Закъснявам мечтаейки :)))

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. шампоан, моля. Току що се къпах с микс от Гарние, Боди шоп и Бочко, щот се оказа, че пак забравям основните съставки на ежедневието :/

      Изтриване
  10. на около 60 километра съм от теб в момента но не успях да се включа навреме. :) аз пък си забравих зарядното за телефона вкъщи и откраднах едно от съседния хотелски апартамент. заредих 20% и отново го върнах. три пъти прескачах шибаните перила на балконите.Здравей:)

    ОтговорИзтриване
  11. омръзна ми, и последният път излязох през вратата. апартамента, както и хотелът са на една от бившите ми жени. иначе са общо две.

    ОтговорИзтриване
  12. две е ок, звучи приемливо драматично, докато "една от бившите ми жени" носи на читателя усещане за изключително многострадален лирически герой. Но две бива. Дава надежда, че човек се е вразумил и трети път няма да се хване в тоя капан. Обаче все пак на хората никога не може да се има вяра.

    ОтговорИзтриване
  13. Отговори
    1. Добро утро. Да не забравя да си купя шампоан, а ти зарядно. И честно казано, бих поспала още малко. Само пет минутки

      Изтриване
  14. Здравей. Купих си зарядно, но се разпадна когато го разопаковах. Все пак успях да сглобя нещо, което с много бръмчене подкара тока по неведомите Му посоки. Преди малко минах покрай един шампоан Бочко и си помислих колко необикновен може да бъде живота му.

    ОтговорИзтриване
  15. -казах му го. Таралежа от етикета ме погледна за момент ,, и жизнерадостно каза:
    - Чупката бе, кълвач!
    Продължих все така безсмислен по пътя си

    ОтговорИзтриване
  16. Всъщност моята кожа твърди, че продуктите на Бочко са прекрасни, понеже единствения в света крем, от който не ѝ щипе, пари и сърби е Бочковски и обилно си ползваме козметика Бочко. Аз и претенциозния ми организъм. Предполагам, че е защото съм таралеж по душа, не знам.

    ОтговорИзтриване
  17. ползвам детските им сапуни за тяло. от тях най-малко ми изсъхва кожата. а за косата-разни шампоани, със които не разговарям. няма за какво
    а душата ти ухае на мащерка и на пелин

    ОтговорИзтриване