3.05.2013 г.

inner chaos

Self voyeur: Сериозно, напиши книга. И без това никой няма да предположи, че нямаш въображение, а разказваш собствените си истории...- и сочи с глава към терасата, на която се мъдри собственоръчно завързан от мен телефонен кабел, на който са проснати да съхнат три сини блузи. И поради липса на щипки за пране са захванати с фиби. От онези, черните, обикновените. Не че нямам сушилня, имам, и до днес си я ползвах удачно. Не, че се е повредила...Не...Спонтанно хрумване просто.
Self voyeur: ...или просто гледаш твърде много ситкоми... и черпиш 'житейска мъдрост' от тях.
Wanna-be  scientist: Да допуснем, че има бог. Тогава къде се намира той? Ако космосът се изкривява край намиращите се в него тела (а той се) даже и да е невидим бог, космосът около него трябва да е изкривен. Не е етерно създание, тъй като (цитирам по (бегла)* памет Айнщайн) ако имаше етер, той би забавял скоростта на светлината, а това не се случва. Ако бог е извън Вселената, която е създал, значи тя не е безкрайна, тогава къде се намира вселената и къде се намира бог? Ако бог е създал нещо така огромно и величествено като Вселената, честно - дреме ли му за човешките грехове и би ли писал или диктувал нещо като десетте божи заповеди?  И въобще дреме ли му за мизерното и така мимолетно, направо мигновено съществуване на някакви си същества на някаква си планета. Ако бог е създал човеците по свой образ и подобие... ето това прилича малко на теорията за фракталната Вселена. Склонна съм да приема бог като мит, като древногръцките и римски божества, чрез които хората са си обяснявали непознатите им и неизучени все още природни явления. Склонна съм да приема бог като приказен начин да бъде обяснена Вселената във времена, в която тя е била напълно непозната на човеците. Зевс умря от хвърчилото на Бенджамин Франклин. Колко ще живее бог? И под бог нямам предвид Силата, създала Всичко, имам предвид онзи, на който се строят храмове. Който заповядва и наказва.
Self voyeur: Млъкни. Нямаш познания нито по физика и астрономия, нито по религия, за да чешеш мозъка си  с това. Я най-добре гледай Guys with kids и се долоботомизирай.
Някакво нещо, което спорадично щъка из главата ми и се радва на всякакъв род дивотии, ама се радва и искрено се забавлява: Хаха! Това е! Най-точното обяснение на въпроса какво е животът. Хаха! (залива се от смях и се чувства безкрайно щастливо, без да му дреме за терзанията на всички останали)
Self voyeur: също се хили.
٩(͡๏̯͡๏)۶The Dark me٩(͡๏̯͡๏)۶: *седи и пише гневно*
 Отворени писма.
1. Семейството и индивиди, близки до него:
Уважаемо семейство, скъпи приятели.
Събрали сме се днес да ви съобщя тъжната новина, че ТРЯБВА да се научите да приемате НЕ за отговор. Имам предвид конкретно от мен. Аз, бидейки част от La Familia, съм също така и съвсем отделен индивид, който има собствени нужди, желания и... ако му остане време от вас и прищявките ви, вероятно би имал и личен живот. Смея да твърдя, че през последния месец съм се разчекнала на двеста, за да мога да огрея на всякъде. Но уви, изчерпах се. От към сили, желание и покорство. Така че, НЕ. Свиквайте. 
2. Драги мъже, пребивавали някога из живота ми и решили сами да си тръгнете от него просто ей така... Ми... нямам какво да ви кажа. Нито някога отново ще имам.
 Self voyeur: чеше се замислено по носа.
She_in_Love: опитва се да се сдуха, повличайки всички след себе си и тъче грозни мисли в главата ни.
Self voyeur: Изчезни!
She_in_Love: разплаква се и се скрива между седма и осма мозъчни гънки, като тръшка вратата след себе си, вследствие на което получавам главоболие.
Self voyeur: въздиша, но ѝ се иска да крещи, да хване малката лигла и да я счупи от бой.
Å®╦$¥: възторжено сритва всички в ъгъла и завзема цялата ми глава, вследствие на което се получава това, но нямаме какво да му залепим в кръгчето, музата ни напуска, отегчена, останалите се събират и си правят импровизирано парти със странна музика и само ❤She_in_Love❤ хлипа в стаята си.
Лошото е, че я чувам. И че е права.
Self voyeur: Марш навън! Не лиглата, ти. Цялата. 

И май е права. 
Момичета, излизаме. И е желателно да спрете да мислите до една. Искам си празната глава!

*скоба в скобата...йей! Нови висоти в граматиката, пунктуацията и стила. И кратките изречения.
posted by: lunatique

4 коментара:

  1. Ахаха хд Смях се. Ама си spot on за някои неща - примерно Бог. И на мен са ми минавали такива през главата.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. о, аз даже успях да си създам собствена теория за един възможен бог, обаче трябва да се дообразовам малко, за да я поразвия нанякъде, сега ми е само спонтанно хрумване, което ми се хареса :D

      Изтриване
  2. Когато говориш на Бог, това е молитва.
    Когато Бог ти отговаря, това е шизофрения.
    Когато сам си отговаряш, това е...!?+"%=:/–№$€§“)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. ...не питай...Важното е, че има шанс да стане и по-зле - когато започнеш и сам да се оборваш. И да се караш със себе си. И да ти иде да треснеш вратата и да си идеш :D

      Изтриване