1.10.2013 г.

за всички неотговорени писма, минали и бъдещи

Разни хора, които ми пишете мейли,
здравейте.
Ако не съм отговорила на мейла ви, то е защото не съм искала да го направя.  Вероятността да не отговоря е правопропорционална на мейлите, които продължавате да ми пишете, въпреки, че не ви отговарям. Тоест - колкото повече мейли ми пишете, толкова по-голям е шансът да не отговоря на никой от тях. Най-настоятелните получават подарък - блокиране на и-мейл адреса, от който ми пишат.  Благодаря на всички за интереса, който проявявате към мен, макар че случаите, в които е бил особено нездравословен (за моето душевно здраве) са достатъчно, за да нямам желание да благодаря. 
Опитвам се да разбера всички онези девойки и жени, които ми пишат с усещането, че сме най-добри приятелки, понеже са прекарали дни в четене на стихчетата ми и са останали с впечатлението, че едва ли не се познаваме от деца и сме толкова близки, че направо по-близки от нас няма. Опитвам се. Но ми е трудно. Защото, например, аз вас не ви познавам. Това, че вие сте изчели всичко, което съм написала до сега, мен някак си не ме кара да се чувствам близка до вас. Аз, всъщност, идея нямам кои сте. И някак си не се чувствам длъжна да изслушам драмата ви и да ви помогна да се справите с нея. Освен това нямам необходимия за целта документ, потвърждаващ правото ми да практикувам психология. Не ми се сърдете за което. Или се сърдете, както желаете. Обаче ако се опитате да помислите малко, вероятно ще осъзнаете, че съм права. 
Замисляли ли сте се, че аз съм една? Която има своя си живот, своите си задължения и грижи, своите си неволи, с които трябва да се оправя?  Някак си физически ми е невъзможно да обърна внимание на всяка, която е решила, че сме като две капки вода (под секрет - не сме. повярвайте.) Денонощието се състои от 24 часа, 18 от които са ми плътно заети с МОИ неща. Важни за МЕН. Останалите 6 ги ползвам за сън. И няма да променя това, за да си комуникирам с рандъмни човеци из интернет. 
Вече абсолютно не се опитвам да разбера господата, дето се вкарват в някакви филми, свързани с ... определено не с моята личност, за която нищо не знаят, а с някакъв образ, който въображението им е изградило благодарение на факта, че са изкарали някоя безсънна нощ в четене на стихчета. Категорично не ги разбирам, не искам и да ги разбирам. Също така не желая и да ме занимават със странните си въжделения. Категорично. За това шансът да ви отговоря ако сте мъж клони към минус безкрайност. 
Регистрациите ми в сайтовете за лично творчество са (или по-скоро бяха, понеже вече не ги ползвам) с предназначение по целта. Тоест - да публикувам и чета лично творчество. Не да се запознавам с разни хора, и определено не за да флиртувам с разни господа. Ако имах подобни желания, щях да имам регистрации в сайтове с подходящата насоченост. Според мен е близко до акъла. Но явно само според мен. 
До неотдавна доброто ми възпитание твърдеше, че трябва да се държа мило с хората, които ми пишат. После, обаче, се оказа, че това е пагубно за душевното ми здраве. Опитах се да бъда груба с тези, дето по никому неясни причини са решили, че това, че съм им благодарила, усмихнала и пожелала приятен ден,  е сигурен признак, че съм безвъзвратно влюбена в тях, но уви... това не помага. За това реших просто да не отговарям на никого. 
Знам, че не всички, които ми пишат са от тази порода хора, само че не знам как да позная кои са и кои не са. 
Така че... съжалявам. Важи за всички.
Оттук насетне вие сте свободни да обяснявате на света, че съм лесбийка, аутист, знам ли още какво, но ако желаете, мога да помогна на въображенията ви - трето поколение андроид, генно модифицирана дива коза, шизофреничка, страдаща от синдром на даун и въобще - каквото ви родят главите. Ок съм с това.
Само не желая да бъдем приятели. Няма да ви отделя време за чат. Няма да се влюбя във вас. Няма да мина на онлайн режим на живот.
Когато си направих блога със стихчетата, го направих, за да избягам от хората, които много държаха да си комуникират с мен в сайтовете за лично творчество. За да продължа да си ги публикувам, ама да няма навалица около мен. Идея нямам как този блог успя да събере толкова много читатели. Не ми е било цел, желание или ...абе, определено не това съм искала. 
Това е моето място, където събирам стихчетата си, просто. Тетрадките ги губя. Файловете в компютъра си ги затривам неясно как. За това ги събирам там. Ако ви харесва това, което четете - благодаря ви искрено. Четете. 
Но ме оставете да живея живота си, в който има всичко - и приятелки, и мъж, когото да обичам и драми, които да си изживявам, и съвсем обикновени делнични грижи и ...всичко, присъщо на един живот. Освен място за излишни напрежения и ядове, създадени ми от непознати за мен хора, които нямат никакво значение за него. За живота ми, имам предвид. 
Благодаря ви.

17 коментара:

  1. Преди години се наложи да си затрия цял сайт поради подобна причина... :)
    Лошо е, че заради обикновените миди, не могат да се разпознаят онези, които крият перли...

    ОтговорИзтриване
  2. и аз затривах "Покривите" няколко пъти.
    Сега не го правя заради шепа хора и най-вече - заради Зори. Защото все пак имах късмета между мидите да попадна на перлички, или те на мен, все едно. Но си струва, заради тях...
    Останалите ми образуват ей такива гневни изблици от време на време, и после всичко минава и заминава.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Тъжно е, че винаги ще има такива, които няма да са те разбрали правилно, и след това обяснение, заради Его-то на хората, заради тяхното удовлетворение, така мисля аз.
      Ignore, all... and never stop shining...

      Изтриване
    2. Не е тъжно, жалко е, но за тях. Който има его, да си го удовлетворява, колкото по-голямо му е егото, повече зор ще хвърли да си го удовлетвори. Щото аз отказвам да помагам :)

      Изтриване
  3. Déjà vu... Все едно чета онзи пост за коментарите в блога. И вероятно мога да кажа същото, което и там. Пак се връзваш :) Но ти си една, както и всички останали. Всеки си е най-важен за него си и именно неговото разбито/влюбено сърце му е приоритетно. Интернет е като улицата - не знаеш кой, откъде и как ще те наплюе/сваля/реве/подмине/напсува/усмихне/... Дреме ти на шлифера.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Грешиш. Доста. Аз съм една, но не като всички останали. Защото всичките останали не получават по 20 (примерно) мейла на ден от непознати, но за сметка на това очакващи нещо от тях люде. Когато казах, че аз съм една, нямах предвид своята неповторимост или нещо подобно, имах предвид една. Като бройка. Един човек. Който си има работата, къщата, ангажиментите, задачите за вършене и малките удоволствия, които си подарява понякога. Няма екип от две секретарки, които да се занимават с кореспонденцията му и да отговарят на конвейр на еднотипните мейли, които получавам ежедневно. И си прав - всеки си е най-важен за себе си, но има индивиди, които са си толкова важни, че изобщо не се свенят да ми се карат, че не им отговарям. Защото може би съм длъжна? Защото след като те са най-важни за себе си, това автоматично ги прави най-важни и за мен, въпреки че до момента, в който истеричният им мейл не се пръкне в пощата ми, аз живея в блажено неведение относно тяхното хипотетично съществуване нейде из белия свят...или интернет? Айде няма нужда. Хората са толкова грозно егоистични, че покрай тях мизантропията ми цялата се е покрила с цветове. Не знам кога почне и плодове да дава...

      Изтриване
    2. Тъй, тъй, точно това имам предвид :). Третирай ги като СПАМ, не е сложно. Има едно копче на клавиатурата - пише на него Delete. Знаеш какво прави, нали :) Занимавай се със себе си и с това, което ти е приятно. Не хаби време и енергия за глупости.
      Иначе ставаш като Тройната коалиция, която вместо да оправи държавата, всеки ден повтаря, че ГЕРБ не знаят да се държат като опозиция. Тема номер ЕДНО, видиш ли! Все едно ми дреме за ГЕРБ в случая... Т.е. да не отива парата в свирката, ами за нещо градивно.
      Сори за политическите отклонения, но ми е писнало.

      Изтриване
    3. Проблемът е, че донякъде изпитвам чувство на вина... Разумът ми твърди, че е абсурдно, обаче нещо друго, навярно лудостта, ме трови, че, видиш ли, горките хора... Хубавото е, че този път разумът владее ситуацията :)

      Изтриване
  4. Их, стана звезда и айде, простолюдието у кофата, ни гу учакфах от теби, ибич, ни гу...

    - тру (некой ден ш'си влезе у профила)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Иби ни ще да става звезда. Който я третира така и пише екзалтирани възклицателни в мейлите си - у кофата. Като видя излияние, което завършва с удивителна, нещо в стомаха ми прави салто мортале. Когато, обаче, удивителните са наредени като армия, ме избива на агресия.

      Изтриване
    2. Не и звездъ, ама пише за себе си в трето лице, хмммммммммм!!!1@!@!!!!!!!!111!!!
      ... сори, сега ме е срам от мене

      -рути

      Изтриване
    3. Това не беше достатъчно екзалтирано.
      Пише за себе си в трето лице когато не е хомогенна личност!!11!!!1!едно!!!11!
      (това вече е наистина развълнувано, само демонстрирам)
      Иби е една от нас, за която говорим в трето лице, понеже не можем да я понасяме, щот заради нея на всички ни се руши рахатлъка.
      подпис: (другите в мен)

      Изтриване
  5. Отговори
    1. специално си отворих скайпа да видя какво значи тоя символ :D
      Каква невежа съм!

      Изтриване
  6. http://pollimar72-art.blogspot.com/2010/01/blog-post.html да ги оставим и да отскочим в дома за ангели...

    ОтговорИзтриване
  7. Много красиво :)
    Имам някаква слабост към подобни неща, която ме кара да си ги купувам и в един момент - да не зная къде да ги сложа у дома.
    По-тъпото е, че имам друга слабост, която ме кара да майсторя подобни неща, като в главата ми всичко е така прекрасно и лесно, че няма на къде повече, ама някъде по средата на занятието се оказва, че между въображението и сръчността ми зее пропаст, която музата ми отказва да прескочи, разперва си крилата и отлита неясно накъде. И аз се озовавам насред някаква разхвърляна стая сред купчини от телове, клещи, хартии, бои и всякакви други 'разни работи' а пред мен се мъдри нещо с неопределена форма, чиито тленни останки скоро биват отнесени от мръсен боклукчийски камион.

    ОтговорИзтриване