10.04.2012 г.

Keep Walking!

Понякога Алиса се съмнява в правилността на взетите си решения и направените избори. Понякога се доверява и се оставя да бъде убедена, в това, което ѝ се иска да е истина. И вярва на думи. После, обаче, идват действията. Които обезличават всички думи.
- Знаеш ли какво направи? - казва тя.
Никой не ѝ отговаря, защото няма никой.
- Доказа ми, че не съм грешала. - продължава Алиса, въпреки, че говори на никой. - Всяка твоя стъпка ме води към мисълта, че съм била права.

И странно защо не изпитва удовлетворение от това.

alice

2 коментара:

  1. Уф... едно от най-неприятните ми неща е да казвам на някого "казах ли ти"...
    Хубаво е, че някои хора с времето се научават да чуват.

    ОтговорИзтриване
  2. Още по-гадно е когато се наложи да го кажеш на себе си. И да знаеш, че ще продължиш да не се чуваш.

    ОтговорИзтриване